Bezpieczny serwis PGD

W związku z sytuacją epidemiologiczną, w trosce o dobro i zdrowie naszych Klientów, zgodnie z zaleceniami WHO i GIS stosujemy specjalne zasady dodatkowej ostrożności i higieny we wszystkich naszych punktach obsługi.

  • W naszych punktach obsługi stosujemy granicę odległości ok.1-2 m od stanowiska
  • Obowiązuje zakaz podawania rąk na powitanie oraz pożegnanie
  • Nasi pracownicy przestrzegają wszystkich zasad higieny przez częste mycie oraz dezynfekcję rąk
  • Kilka razy dziennie dezynfekujemy blaty stołów, klamki oraz poręcze
  • Stosujemy oddzielne długopisy dla klientów oraz doradców, które na bieżąco podlegają dezynfekcji

Dla zwiększenia bezpieczeństwa wprowadziliśmy też dodatkowe procedury przyjęcia oraz wydania samochodów.

Podczas przyjęcia oraz wydania samochodu dezynfekujemy wszystkie miejsca kontaktu bezpośredniego:

  • klamki
  • kluczyki
  • deskę rozdzielczą
  • lewarek zmiany biegów
  • dźwignię hamulca ręcznego
  • kierownicę

Zachęcamy też do skorzystania z usług ozonowania wnętrza, dezynfekcji układu klimatyzacji oraz wymiany filtrów pyłkowych na aktywne filtry węglowe.

Napisz do nas!

Masz pytania, sugestie lub wątpliwości? Wybierz interesujący Cię temat.

* pole wymagane.