10.01.2018

Suzuki sponsorem Korony Kielce

Grająca w Lotto Ekstraklasie Korona Kielce oraz Suzuki Motor Poland 10 stycznia 2018 r. podpisały umowę sponsorską, na podstawie której marka Suzuki została Partnerem Motoryzacyjnym Klubu.

W ramach umowy Suzuki dostarczy do klubu Korona Kielce flotę samochodów, na którą złożą się dwa modele: popularny SUV Vitara i wszechstronny crossover SX4 S-CROSS. Uniwersalny charakter tych aut, dynamiczne silniki i świetne właściwości jezdne doskonale wpisują się w sportową aktywność klubu promowaną przez markę Suzuki. Dodatkowo, japoński producent samochodów zasili również klub finansowo, co pozwoli na dalszy rozwój i realizację potrzebnych inwestycji.

- Korona Kielce to silna marka na sportowej mapie kraju, Suzuki to mocny gracz na skalę globalną, cieszę się, że nasze drogi się spotkały i wierzę, że ta współpraca będzie odbywała się z obustronnymi korzyściami - mówi Krzysztof Zając, Prezes Zarządu KORONA S.A.

Suzuki Motor Poland od wielu lat wspiera polski sport, angażując się w różne dyscypliny sportowe.

- Chętnie angażujemy się w działania, które promują aktywny styl życia i sport – zarówno ten amatorski, jak i profesjonalny. Piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną w naszym kraju, dlatego z przyjemnością podpisujemy umowę sponsorską z Koroną Kielce. Cieszymy się z nawiązania współpracy z klubem, który bierze udział w rozgrywkach prestiżowej, najwyższej klasy rozgrywkowej. Nasze wspólne działania z pewnością przyniosą korzyści dla klubu, pozwolą Koronie rozwijać się i zajmować coraz wyższe miejsca w tabeli. Kibicujemy żółto-czerwonym w drodze po Puchar. Najbliższe mecze z pewnością dostarczą mnóstwo pozytywnych emocji – podsumowuje Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.

Logo Suzuki pojawi się na koszulkach piłkarzy i będzie wyświetlane na bandach podczas meczów. Firma otrzyma także własną lożę na stadionie.


informacje dodatkowe

Grupa Suzuki Motor Corporation powstała w 1920 r. i jest jednym z wiodących na świecie producentów m. in. samochodów, motocykli oraz silników do jednostek wodnych. Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma będzie koncentrować swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w okresie 5 lat (od 2015 do 2020 roku) dzielącej ją od setnej rocznicy swojej działalności, wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.

Suzuki Motor Poland powstało w 1992 roku jako spółka córka japońskiego koncernu. Spółka plasuje się wśród leaderów sprzedaży Suzuki w Europie i jest jedną z najprężniej rozwijających się spółek marki na świecie. W okresie pięciu lat między rokiem 2012 a 2016 sprzedaż samochodów marki Suzuki w Polsce wzrosła o 28%, a wynik za rok 2017, wynoszący 9414 sztuk, pozwolił osiągnąć wzrost na poziomie 57% względem roku 2012.

Korona Kielce, klub występujący w Lotto Ekstraklasie już 12 sezon.

Obecny okres rozgrywkowy jest jednym z najlepszych w historii występów w lidze, zespół zanotował m.in. 12 meczów bez porażki w rundzie jesiennej. Podopieczni trenera Gino Lettieriego są uznawani jako największa pozytywna niespodzianka tego sezonu.

Zespół swoje mecze rozgrywa na Kolporter Arenie, stadion oddany do użytku w kwietniu 2006 roku może pomieścić 15 500 kibiców. Średnia frekwencja na meczach Korony Kielce w Lotto Ekstraklasie w tym sezonie to blisko 8000 osób.

IMG_2877.jpg IMG_2888.jpg IMG_2890.jpg IMG_2893.jpg IMG_2895.jpg IMG_2899.jpg IMG_2900.jpg IMG_2904.jpg IMG_2906.jpg IMG_2908.jpg IMG_2910.jpg IMG_2912.jpg IMG_2918.jpg IMG_2921.jpg IMG_2924.jpg IMG_2930.jpg IMG_2932.jpg IMG_2999.jpg IMG_3023.jpg IMG_3111.jpg IMG_3172.jpg
24.10.2019

Koncepty Suzuki na 46. Tokyo Motor Show

W tym roku stoisko Suzuki na salonie motoryzacyjnym Tokyo Motor Show obfituje w wiele zaskakujących nowości. Prezentowane produkty i technologie zapowiadają nową epokę dla marki.

Dowiedz się więcej
26.09.2019

Suzuki poszerza zakres współpracy z PGNiG Superligą

Przez trzy kolejne sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać polską piłkę ręczną jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn. Szczypiorniści zyskają nową flotę wszechstronnych japońskich samochodów.

Dowiedz się więcej
30.07.2019

Vitara „Mistrzem Wartości” według tygodnika Auto Świat

W rankingu opublikowanym przez magazyn Auto Świat Vitara została okrzyknięta "Mistrzem Wartości". Popularne Suzuki pokonało prawie 200 konkurencyjnych modeli popularnych samochodów.

Dowiedz się więcej
10.07.2019

Wakacyjna promocja na akcesoria Suzuki

Wakacje to najlepszy czas na doposażenie samochodu w bagażnik dachowy, platformę na rowery lub praktyczne organizery. Latem wiele akcesoriów i gadgetów Suzuki jest dostępnych w promocyjnej ofercie. Pojedyncze akcesoria oferowane są z rabatem 15%, a wybierając pakiet można zaoszczędzić aż 25% ceny.

Dowiedz się więcej