Dwaj dziennikarze motoryzacyjni i dotychczasowi ambasadorowie Suzuki w Polsce tworzą PR Team odpowiedzialny za komunikację japońskiej marki.
Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to duet dziennikarzy i ekspertów świata motoryzacji. Dwa lata temu zostali ambasadorami Suzuki Motor Poland w kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”. W ramach PR Team Suzuki Motor Poland będą realizować działania związane z wizerunkiem oraz public relations marki Suzuki. Rafał Jemielita obejmuje funkcję rzecznika prasowego, konsultując działania z Jarosławem Maznasem. - Obaj panowie mają duże doświadczenie telewizyjne, pracowali w największych tytułach prasowych i w wielu mediach elektronicznych. Jako ambasadorowie marki zdecydowanie wpłynęli na wzmocnienie naszego wizerunku. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć współpracę i zaprosić ten dziennikarski duet do wspólnego budowania komunikacji całej gamy Suzuki, od samochodów przez motocykle po silniki zaburtowe. Rafał i Jarek nie tylko znają i rozumieją rynek, ale też cieszą się opinią wyważonych ekspertów. Cieszymy się, że będziemy pracować wspólnie – mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Kreatywna dwójka będzie również promować zaangażowanie Suzuki Motor Poland w sponsoring dla rozwoju polskiego boksu, koszykówki, piłki nożnej oraz piłki ręcznej.
Salon samochody 101st Brussels Motor Show w Brukseli był okazją do pokazania szerokiej publiczności e VITARY, pierwszego masowo produkowanego pojazdu elektrycznego Suzuki z akumulatorem (BEV).
Dowiedz się więcejMinęło kilka pierwszych dni nowego roku 2025, co skłania do wstępnych podsumowań.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Corporation poinformowało, że w dniu 25 grudnia 2024 r. po długiej chorobie odszedł Osamu Suzuki, doradca senior w SMC.
Dowiedz się więcej… spokoju, ciepła oraz kilku dni, które będziecie mogli poświęcić wyłącznie samym sobie.
Dowiedz się więcej