Ekipa Suzuki Motor Corporation weźmie udział w 8-godzinnym wyścigu endurance, który odbędzie się 19-21 lipca na torze Suzuka w ramach cyklu FIM EWC 2024 (FIM Endurance World Championship). Motocykle zespołu Suzuki w 45. edycji japońskich zawodów przetestują eksperymentalne paliwo z bio-dodatkami.
Benzyna dla motocykli z teamu Suzuki zawiera 40 procent dodatków pochodzenia biologicznego i jest oficjalnie certyfikowana przez FIM (Międzynarodowa Federacja Motocykli). W odróżnieniu od pozostałych wyczynowych motocykli, które w Japonii będą startować zatankowane paliwem ERZ, maszyny Suzuki dopuszczono do wyścigu w klasie eksperymentalnej. Projekt wymagał wdrożenia wielu technologii. Prócz paliwa czy zupełnie nowego oleju trzeba było opracować inne tłumiki, opony, owiewki oraz hamulce – komponenty dostarczyli partnerzy-sponsorzy teamu zaangażowani w rozwój i wsparcie projektu Suzuki.
W barwach „Team Suzuki CN Challenge” na torze Suzuka będzie rywalizować Etienne Masson (zawodnik teamu Yoshimura SERT Motul i jeden z triumfatorów w tegorocznym, 24-godzinnym wyścigu motocykli w Le Mans), Sodo Hamahara (na koncie ma m.in. udział w 8-godzinnym wyścigu z roku 2017 z zespołem „Suzuki Endurance Racing Team”) oraz Hideyuki Ogata. Udział w japońskiej rundzie zawodów w jeździe na czas i dystans ma służyć rozwojowi technologii dla ochrony środowiska. Weryfikując cenne informacje zebrane na torze Suzuki chce promować nowe rozwiązania, które w niedalekiej przyszłości mogą trafić do modeli w produkcji seryjnej.
Podczas zbliżających się targów we włoskiej Genui Suzuki zaprezentuje gamę wszystkich najnowszych silników zaburtowych, a także dwie linie własnej produkcji pontonów Suzukino oraz Suzumar.
Dowiedz się więcejZa nami emocjonujące starcia o Superpuchar Polski w piłce ręcznej, którego Sponsorem Oficjalnym jest Suzuki Motor Poland!
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Poland, wieloletni partner ligowych rozgrywek piłki ręcznej ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, został oficjalnym sponsorem pierwszego Superpucharu Polski – Łódź ’24.
Dowiedz się więcejJapoński hatchback, od chwili debiutu w roku 2004 i wprowadzenia go na światowe rynki w charakterze tzw. modelu globalnego, był wielokrotnie nagradzany i został doceniony przez klientów.
Dowiedz się więcej