Suzuki uruchomiło usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która pozwala na stałe monitorowanie samochodu za pośrednictwem aplikacji instalowanej na smartfony.
SUZUKI CONNECT powiadamia użytkownika pojazdu m.in. o włączonych światłach, aktywowaniu kontrolnej lampki informującej o awarii, zbliżającym się przeglądzie, uruchomieniu pojazdu bez wiedzy użytkownika i zmianie lokalizacji samochodu.
Za pośrednictwem aplikacji SUZUKI CONNECT można również zdalnie blokować oraz odblokować zamki drzwi – funkcja jest nieaktywna w wypadku zablokowania zamków pilotem.
Usługa lokalizacji pojazdu pozwala na odnalezienie samochodu Suzuki na parkingu oraz udostępnienia jego położenia.
Użytkownik pojazdu może wyświetlić historię jazdy z ostatnich 18 miesięcy, zawierającą informacje o średnim zużyciu paliwa, pokonanych dystansach oraz miejscach rozpoczęcia i zakończenia podróży.
W celu uruchomienie usługi SUZUKI CONNECT należy skontaktować się z autoryzowanym dilerem Suzuki.
Aktualnie SUZUKI CONNECT jest dostępne dla użytkowników Suzuki S-Cross bieżącej generacji. Wkrótce nowa usługa obejmie również inne modele Suzuki.
Salon samochody 101st Brussels Motor Show w Brukseli był okazją do pokazania szerokiej publiczności e VITARY, pierwszego masowo produkowanego pojazdu elektrycznego Suzuki z akumulatorem (BEV).
Dowiedz się więcejMinęło kilka pierwszych dni nowego roku 2025, co skłania do wstępnych podsumowań.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Corporation poinformowało, że w dniu 25 grudnia 2024 r. po długiej chorobie odszedł Osamu Suzuki, doradca senior w SMC.
Dowiedz się więcej… spokoju, ciepła oraz kilku dni, które będziecie mogli poświęcić wyłącznie samym sobie.
Dowiedz się więcej